czwartek, 28 maja 2015

Wiosenna kosmetyczka.


 Wreszcie obiecany kosmetyczny post. (http://olaoops.blogspot.fr/2015/05/odpowiednie-iso-do-makijazu.htm ) Zdjęcia, moim zdaniem, coraz lepsze, więc czas podzielić się z wami moimi number one.

 Zaczynam od odżywczego kremu marki Avon. Naprawdę wart uwagi.
 Moje tegoroczne odkrycie to firma Kiko. A właściwie to odkrycie inkowego taty, który podarował mi zestaw tej marki. Jak na kogoś, kto nie powinien znać się na malowidłach, miał nosa.
 Poczynając od kosmetyków do pielęgnacji twarzy, a kończąc na cieniach, Kiko dostaje ode mnie 10/10.
Maseczka i peeling są nie tylko skuteczne, ale i fantastycznie pachną. Przyznam szczerze, że nie bardzo widzę efekty działania szczoteczki do twarzy.
Wiosną postawiłam na cienie w odcieniach pastelowych. Szafirowy pojawia się w mojej kosmetyczce pierwszy raz. Plusem cieni Kiko jest to, że w zależności od ilości, otrzymamy inną intensywność koloru. Zawsze trwałą.
Kiko zdobyła me serce.
 Sephora już któryś raz jest moim typem jeśli chodzi o puder sypki. W tym roku dodałam do niego róż do policzków, który dopasowuje się do odcienia skóry. Naprawdę fajny, ale dość delikatny.
Mam raczej wąskie usta, więc dobór pomadki nie jest sprawą prostą. Błyszczyko-pomadki Chubby Sticks firmy Clinique poleciła mi koleżanka i był to strzał w dziesiątkę.
 A jakie są wasze odkrycia tego sezonu? Podzielcie się w komentarzach.















1. Oczyszczajacy peeling, KIKO
2. Maseczke nawilżająca, KIKO
3. Krem odzywczy, Avon
4. Pędzel do cieni, KIKO
5. Tusz do rzś Hypnose Doll Eyes, Lancome
6. Krem BB+ , Anew, Avon
7. Puder sypki, nr 21, Sephora
8. Cień do powiek, nr 140, KIKO
9.Cień do powiek,nr 209, KIKO
10. Cień do powiek nr 139, KIKO
11.Cień do powiek, nr. 266, KIKO
12. Cień do powiek, nr 207, KIKO
13. Pomadka CHUBBY STICk baby tint, Clinique
14.Błyszczyk, nr 07, Clinique
15. Cien do powiek w sztywcie, CHUBBY STICK, Clinique
16. Róz do policzków, Unique pink, Sephora
17, Tusz do rzęs, Outrageous Curl, Sephora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz