niedziela, 4 października 2015

LBA po raz drugi:)



   Kiedy pierwszy raz zostałam nominowana do LBA, nie miałam pojęcia z czym to się je. Blog tworzyłam od miesiąca i błądziłam, jak dziecko we mgle. Pisałam o tym w poście O słodyczy blogowania.
   Dziś, już troszkę pewniej czuję się w światku blogerskim, ale nadal wiele zagadek do odkrycia przede mną. Bawię się jednak setnie, tworząc, pisząc i pstrykając.
  Tym bardziej ucieszyłam się, gdy MARTA z bloga Notatki Przyszłej Matki , zaprosiła mnie do zabawy.


A teraz blogowe 1 z 11.

1. Książka, która mogę czytać niezliczoną ilość razy.
Zdecydowanie "Ania z Zielonego Wzgórza".

2. Kim chciałam zostać w dzieciństwie?
Odpowiadam bez namysłu: koniarzem :)

3. Jakie miejsce, które zwiedziłam najbardziej utkwiło mi w pamięci?
Bonifacio, o którym pisałam  tu. Nie wiem, czy dlatego, że najłatwiej odświeżyć mi je w pamięci, czy dlatego, że jest tam po prostu ba-je-cznie.

4. Nie mogę żyć bez blogowania, bo
....właściwie żyć mogę, ale życie z blogowaniem jest bardziej kolorowe.

5. Jakie jest moje największe marzenie.
Odpowiem może troszkę banalnie: aby nic się w mym życiu nie zmieniło.



6. Ulubiony sposób na relaks?
Mnóstwo: taniec, wirtualna ( niestety) kawa z przyjaciółką, rodzinny spacer, dobra książka, film....

7. Moja wymarzona praca?
Mam szczęście, bo zaraz po "koniarzu" na drugim miejscu był zawód nauczyciela.

8. Moją ulubioną potrawą jest...
pizza:)

9. Morze czy gór?
Zawsze mówiłam z przekonaniem, że morze, bo po prostu gór nie znałam. Od jakiegoś czasu, wybór nie jest już taki oczywisty.

10. Moje trzy najmocniejsze strony to:
jestem dobrze zorganizowana, pracowita, wrażliwa... oj, długo by wymieniać:)

11.  Oprócz blogowania moją pasją jest...
a o tym  w poście Zdrowe zarażanie.



Ufff! Gotowe.
A teraz moje nomiacje.
Zapraszam blogi:

Mamatorka
Antyterrorystka
Matko Zabawko
Farmażony
Dziewczynka z guzikiem
Marny Puch
Esencja
Oli Loli New Life
Mama inspiruje
Mamowisko



Czas na mój wywiad:

1. Od jak dawna blogujesz?
2. Co w blogowaniu sprawia Ci największą trudność...
3. a co przyjemność?
4. Jakiej rady udzieliłabyś początkującym blogerom?
5. Kto jest Twoim blogowym idolem?
6. Jak zdobywasz czytelników swojego bloga?
7. Twoje sposoby na chandrę.
8. Co robisz, gdy dopada Cię nuda?
9. Czym się interesujesz?
10. Gdybyś mogła coś zmienić w swoim życiu, co by to było?
11. Twoje życiowe motto to...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz