sobota, 26 grudnia 2015

Czego słuchać z dzieckiem? Ponad 15 moich ulubionych płyt.

   W ogóle nie powinno mnie tu być. Powinnam zanurzyć się w tonę klasówek, które czekają w kolejce do sprawdzenia. Bardzo inteligentnie, zrobiłam sprawdzian każdej klasie. Dzieciaki męczyły się przed feriami, ja męczę się w ferie. Na razie na samą myśl o tym.
    I jak zawsze w takich chwilach wynajduję sobie tysiące wymówek. Najlepszą oczywiście jest zabawa z moją córką. Dziś poszłyśmy na całość. Puzzle, kolorowanki, zabawa w doktora, gra na gitarze i dużo tańców i śpiewów. Chcecie wiedzieć czego słuchamy?
Oto lista moich ulubionych płyt dla dzieci:


1. KLASYKI

Tego przedstawiać Wam nie muszę. Wszystko, czego słuchałam w dzieciństwie. Myślę, że nie ma piękniejszych i mądrzejszych piosenek dla dzieci.



2. MOJE ODKRYCIA
"Kołysanki- utulanki" to najcudowniejsza muzyka na dobranoc, jaka wpadła mi w ręce. Utwory pełne ciepła, uczuć, miękkości i magii. Turnau i Umer to duet nie do przebicia.



 "Misia i Margolci" nie znałam wcześniej, chyba jestem lekko za stara. Teraz nadrabiam razem z Inką oglądając program i słuchając piosenek. Nasza ulubiona to "Żyrafa fa, fa, fa, fa..."



Na płytę "Grechuta dla dzieci i rodziców" trafiłam całkiem przypadkiem i już jej nie wypuszczę. Część dla dzieci podoba mi się o wiele bardziej, niż ta dla dużych.




3. BAŚNIE, BAJKI, BAJECZKI...
Od niedawna wchodzimy z Inką w świat słuchowisk, których ja wysłuchiwałam z uchem przy radiu. Seria " Słuchowiska dla dzieci" wydawnictwa Siedmiogród czyta przez najlepszych polskich aktorów, nie ma sobie równych.



4. WIERSZOWISKO
Nie możemy oczywiście odpuścić Brzechwy i Tuwima.





5. AUDIOBOOKI
Kochamy też fantastycznego Kasdepkę i jego przezabawnych bohaterów.



Pochwalcie się tym, czego słuchacie, a ja idę poszukać kolejnego powodu, żeby nie robić tego, co i tak nieuniknione.
Udanego wieczoru.

Podobne wpisy:
Kreską magiczną.
O pewnym cwanym pudlu.
Czarno na białym.
Padnij- powstań. Mucha słucha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz