czwartek, 17 grudnia 2015

Jak pomóc Mikołajowi- prezenty dla (prawie) trzylatka.



Tak niedawno nie mogłam się doczekać, kiedy Inka zacznie się bawić. Wciskałam jej do malutkich rączek ciężkawe grzechotki i jak nienormalna pstrykałam fotki.
Wyczekiwałam, kiedy miną magiczne 3 miesiące, by wreszcie udać się na zakupy.
Teraz Inka wkracza już w inne +3. Trzy latka to już z nie przelewki. Moja córka ma marzenia i zachcianki i długą listę z prośbami do Mikołaja. Dzielę się nią z Wami. Może pomogę komuś w przedświątecznym zakupowym szale.


POMYSŁY NA PREZENTY DLA (PRAWIE) TRZYLATKA




1. INSTRUMENTY MUZYCZNE
Bezkonkurencyjny numer jeden na inkowej liście. Muzyczne upodobania odziedziczyła po tacie. Mama też coś tam kiedyś potrafiła z siebie wydobyć, ale to już prehistoria. Co wieczór mała i duży muzykują razem. Tata na gitarze, Inka na harmonijce ustnej. Nie wie jeszcze, że w szafie Mikołaja czeka na nią taka właśnie śliczna różowa gitara. Ale będzie radości.


2. DOM DLA LAL.
To marzenie numer dwa mojej córki. Dom już z jest. Teraz większym wyzwaniem jest znalezienie jego mieszkańców.

3.  PLAYMOBILE
Pojawiają się na prawie każdej naszej liście. Są niezastąpione. Tym razem w wersji bożonarodzeniowej.


4. JAK MAMA I TATA.
Mój (prawie) trzylatek uwielbia pomagać nam w domu. Jest dość biegła w rozwieszaniu prania, chętnie zamiata, a o odkurzacz zaciekle ze mną walczy. 
Zabawy tematyczne ( w sklep, dom, warsztat samochodowy) to ważny etap w rozwoju malucha. My postawiliśmy na akcesoria do inkowego sklepu.


5. GRY PLANSZOWE
Żadne plejstejszyn nie dorastają im do pięt. Puzzle, układanki, memory.... W sklepie dostaje oczopląsu i nie wiem, co wybrać, ale już nie mogę się doczekać rodzinnego, świątecznego czasu nad planszą.





 6. A MOŻE NA DWÓR.
Wiosnę tej zimy mamy przesympatyczną. Niby dobrze, bo nie trzeba marznąć wyczekując spóźnionych pociągów i czapami psuć i tak niedopracowanej fryzury.
Mimo to, takie Boże Narodzenie wśród tropików to całkiem nie mój typ.
Ale skoro jest tak, a nie inaczej, to może zamiast wymarzonych sanek, rozweselić dzieciakom twarz wrotkami na przykład?

Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam. A jakie są Wasze podchoinkowe pomysły?

Podobne posty:

Wykorzystałam zdjęcia ze strony sklepu KingJouet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz